Τα θαύματα της Παναγία με τα επτά σπαθιά δεν είναι μόνο συχνά
αλλά και σπουδαία. Συνδέονται με σημαντικές στιγμές γνωστές ακόμα και
σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Παναγία με τα επτά σπαθιά είναι η πιο ασυνήθιστη εικόνα της Παναγίας και συνδέεται με πολλά θαύματα, με πιο πρόσφατο εκείνο την ημέρα που κατέρρευσαν οι δίδυμοι πύργοι.
Στην πλέον ασυνήθιστη εικόνα, η Παναγία εμφανίζεται με την καρδιά διαπερασμένη από επτά σπαθιά. Στον πιο συνηθισμένο εικονογραφικό τύπο βλέπουμε τεσσερα σπαθιά στα αριστερά και τρία στα δεξιά.
Επειδή οι καθολικοί έχουν υιοθετήσει τη λατρεία της »καρδιάς της Θεοτόκου»κάποιοι θεώρησαν ότι είναι καθολικής προελεύσεως. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, η εικόνα έχει σχέση με την προφητεία του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου την οποία καταγράφει ο ευαγγελιστής Λουκάς:…καί σού δέ αυτής τήν ψυχήν διελεύσεται ρομφαία…»(Λουκ. 2.35).
Το εν λόγω χωρίο αναφέρεται στον πόνο που θα ένοιωθε η Παναγία κατά τη στιγμή του χωρισμού από τον αγαπημένο της Υιό,όταν μπροστά στα μάτια της Τον εσταύρωσαν.
\ παναγία
Η εικόνα αυτή βρισκόνταν στο κωδωνοστάσιο μιας εκκλησίας κοντά στον ποταμό Τόσιν. Με το πέρασμα του καιρού,χωρίς να ξέρουμε γιατί,η εικόνα ήταν με το πρόσωπο προς τα κάτω και χρησίμευε σαν μια απλή…σανίδα. Ο Θεός δεν επέτρεψε για πολύ καιρό αυτήν την κατάσταση και ένας κάτοικος της περιοχής, ο Καντίκωφ,ο οποίος υπέφερε από πολλές ασθένειες είδε στον ύπνο του ότι έπρεπε να ψάξει στο κωδωνοστάσιο για μια εικόνα και να προσευχηθεί σ’αυτήν για να γίνει καλά.
Πράγματι πήγε,αλλά οι υπεύθυνοι δεν του έδωσαν μεγάλη σημασία. Αφού πήγε τρεις φορές και επέμενε πολύ,τον άφησαν να ψάξει,βρήκε την εικόνα,την καθάρισε,την προσκύνησε και θεραπεύτηκε.
Το 1830 στην πόλη Βολόγκντα υπήρχε επιδημία χολέρας.Τότε λιτάνευσαν την εικόνα της »Παναγίας με τα επτά σπαθιά» και η αρρώστια κατέπαυσε.

Ακολούθησαν πολλά θαυματα και σε κάποιες στιγμές δύσκολες για το λαό δάκρυσε, όπως στις 12 Αυγούστου 2000,όταν είχαμε την τραγωδία με το υποβρύχιο Κούρσκ και στις 11 Σεπτεμβρίου 2001 όταν κατέρευσαν οι δίδυμοι πύργοι.
Η εικόνα είναι γνωστή και με την ονομασία »Η προφητεία του Δικαίου Συμεών»ή »Το γαλήνεμα των κακών ψυχών»
Η Παναγία με τα επτά σπαθιά είναι η πιο ασυνήθιστη εικόνα της Παναγίας και συνδέεται με πολλά θαύματα, με πιο πρόσφατο εκείνο την ημέρα που κατέρρευσαν οι δίδυμοι πύργοι.
Στην πλέον ασυνήθιστη εικόνα, η Παναγία εμφανίζεται με την καρδιά διαπερασμένη από επτά σπαθιά. Στον πιο συνηθισμένο εικονογραφικό τύπο βλέπουμε τεσσερα σπαθιά στα αριστερά και τρία στα δεξιά.
Επειδή οι καθολικοί έχουν υιοθετήσει τη λατρεία της »καρδιάς της Θεοτόκου»κάποιοι θεώρησαν ότι είναι καθολικής προελεύσεως. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, η εικόνα έχει σχέση με την προφητεία του Αγίου Συμεών του Θεοδόχου την οποία καταγράφει ο ευαγγελιστής Λουκάς:…καί σού δέ αυτής τήν ψυχήν διελεύσεται ρομφαία…»(Λουκ. 2.35).
Το εν λόγω χωρίο αναφέρεται στον πόνο που θα ένοιωθε η Παναγία κατά τη στιγμή του χωρισμού από τον αγαπημένο της Υιό,όταν μπροστά στα μάτια της Τον εσταύρωσαν.
\ παναγία
Η εικόνα αυτή βρισκόνταν στο κωδωνοστάσιο μιας εκκλησίας κοντά στον ποταμό Τόσιν. Με το πέρασμα του καιρού,χωρίς να ξέρουμε γιατί,η εικόνα ήταν με το πρόσωπο προς τα κάτω και χρησίμευε σαν μια απλή…σανίδα. Ο Θεός δεν επέτρεψε για πολύ καιρό αυτήν την κατάσταση και ένας κάτοικος της περιοχής, ο Καντίκωφ,ο οποίος υπέφερε από πολλές ασθένειες είδε στον ύπνο του ότι έπρεπε να ψάξει στο κωδωνοστάσιο για μια εικόνα και να προσευχηθεί σ’αυτήν για να γίνει καλά.
Πράγματι πήγε,αλλά οι υπεύθυνοι δεν του έδωσαν μεγάλη σημασία. Αφού πήγε τρεις φορές και επέμενε πολύ,τον άφησαν να ψάξει,βρήκε την εικόνα,την καθάρισε,την προσκύνησε και θεραπεύτηκε.
Το 1830 στην πόλη Βολόγκντα υπήρχε επιδημία χολέρας.Τότε λιτάνευσαν την εικόνα της »Παναγίας με τα επτά σπαθιά» και η αρρώστια κατέπαυσε.

Ακολούθησαν πολλά θαυματα και σε κάποιες στιγμές δύσκολες για το λαό δάκρυσε, όπως στις 12 Αυγούστου 2000,όταν είχαμε την τραγωδία με το υποβρύχιο Κούρσκ και στις 11 Σεπτεμβρίου 2001 όταν κατέρευσαν οι δίδυμοι πύργοι.
Η εικόνα είναι γνωστή και με την ονομασία »Η προφητεία του Δικαίου Συμεών»ή »Το γαλήνεμα των κακών ψυχών»














Ήθελαν
και αυτοί, λίγη χαρά να μπει στο σπιτικό τους και ακόμη περισσότερο να
αποκτήσουν ένα αποκούμπι στα γεράματά τους. Η μοναδική προσευχή που
έβγαινε μέσα από την καρδιά τους ήταν να κρατήσουν στα χέρια τους το
Ουράνιο δώρο, το πολυπόθητο παιδί στο οποίο είχαν αφιερώσει όλα τα
όνειρά τους. Και να! Ο Άγιος Θεός που ακούει τις προσευχές των δικαίων
και εκείνων που πορεύονται στον δρόμο του Θείου Του θελήματος τους δίνει
ότι επίμονα και με πόνο ψυχής ζητούσαν. Ένα παιδί! Ένα παιδί το οποίο
έμελλε αργότερα να γίνει το Παλάτι και ο Θρόνος του Επουράνιου Βασιλέως.
Όταν η μικρή Μαριάμ έφτασε στα τρία χρόνια από την γέννηση της, οι
ευσεβείς γονείς ο Ιωακείμ κ η Άννα οδήγησαν τα βήματά της στον Ναό
εκπληρώνοντας το τάμα που είχαν κάνει και την υπόσχεση που είχαν δώσει
ότι θα αφιέρωναν στον Ύψιστο το παιδί που θα τους χάριζε.
Ας
μην αφήνουμε την θέση αυτήν κενή, διότι η απουσία μας πικραίνει
ιδιαίτερα τον Κύριο ο οποίος σαν πνευματικός οικογενειάρχης που είναι
χαίρεται και ευφραίνεται όταν βλέπει τα παιδιά του γύρω από πνευματικό
Τραπέζι της Θ. Ευχαριστίας και όταν βρισκόμαστε μέσα στον Ναό ας
αναφώνουμε μαζί με τον προφήτη Δαυίδ τα λόγια του ψαλμού, λόγια που
σίγουρα αντιπροσώπευαν τα συναισθήματα και της Παναγίας μας : «Πόσο
αγαπητός σε μένα είναι ο Ναός Σου, Κύριε των Δυνάμεων, ποθεί και λαχταρά
η ψυχή μου να βρίσκεται στις Άγι